Külföldi munkatársak beléptetése

1 NAPOS KÉPZÉS
2020. február

9:00 – 16:00 (1 óra ebédszünet)

64900 Ft+ ÁFA / fő

10 fő max. létszám

 

Előfordult már, hogy nem tudtad a tervek szerint beléptetni a külföldi kollegádat mert hiányzott a TAJ kártyája?
Hallottad már azt a relocation szolgáltatódtól 90 nap elteltével, hogy a munkavállalási engedély „még folyamatban van”?
Ismerd meg az ügyintézés legfontosabb lépéseit és azokat a praktikákat, amikkel hatékonyabbá és gyorsabbá teheted a folyamatot!
Képzésünkön konkrét, akár már másnaptól alkalmazható gyakorlati tudást adunk arra vonatkozóan, mit tehet a HR-es azért, hogy a külföldi munkavállalókkal kapcsolatos ügyintézés gördülékeny legyen.
Részletesen végig megyünk a relocation összes folyamati lépésén, mind az EU/EGT mind az EU-n kívüli munkavállalók tekintetében.

Amit megtanulhatsz:

  • megismered a relocation folyamat összes gyakorlati lépését, az ügyintézések menetét, az idei legfontosabb jogszabályváltozásokkal együtt
  • tudni fogod, hogy mi lehet (és mi nem!) az engedélyek csúszásának, elutasításának az oka
  • tudni fogod, hogyan ismerd fel még időben az engedély csúszására utaló jeleket
  • konkrét gyakorlati példákat mutatunk és
  • konkrét javaslatot adunk, hogyan kezeld a cégednél a témában előforduló legnagyobb buktatókat és hogyan kerüld el a munkaügyi bírságokat.

Kinek ajánljuk:

Azoknak a cégeknek, ahol a relocation folyamat ki van szervezve, de szeretnék még gyorsabbá és hatékonyabbá tenni a beléptetéseket.
Olyan HR-eseknek, akik nem tudnak 10 alkalommal elszabadulni, de mégis szeretnék átlátni és magabiztosan kézben tartani a relocation folyamatokat.

Mennyibe kerül?

A tanfolyam 64900 Ft+Áfa/ fő vállalati HR szakemberek számára
Relocation szolgáltatással, szervezetfejlesztéssel, expatok bérszámfejtésével foglalkozó vállalkozók és tanácsadók és egyéb tanácsadók számára 129 800 Ft+áfa.

A tanfolyam díja tartalmazza:

  • Nyomtatott hand-out modulonként
  • Frissítők, kávé, aprósütemények napközben

Jelentkezés

Kérjük töltsd ki online jelentkezési lapunkat. Ezt követően kiállítjuk a számlát és szeretettel várunk a képzésen.

JELENTKEZÉS

Általános fizetési, lemondási feltételek, adatkezelés:

A programon személyesen lehet részt venni.
A részvételi díjat megfizetni lehet készpénzzel vagy átutalással, számla ellenében, 8 napos fizetési határidővel.
A kiválasztott képzésre jelentkezésedet elektronikusan visszaigazoljuk. A visszaigazolásunk megküldése azt jelenti, hogy a képzésre jelentkezésedet regisztráltuk és te a jelentkezési űrlap beküldésével tudomásul vetted az általános fizetési és lemondási feltételeket, valamint hozzájárultál a megadott adataid kezeléséhez. A visszaigazolásunkkal a számlázási adatokban megadott személlyel vagy céggel szerződés jön létre. A számlázási adatok közlésével elismered, hogy jogosult vagy a számla kötelezettjének (a vevőnek) a nevében szerződést kötni. Így különösen: engedélyt kaptál a kötelezettől a képzésen való részvételre vagy jogosult voltál magad kötelezettséget vállalni. A szerződés tartalma az a szolgáltatás, amelyet a Relocation Academy-t üzemeltető Expat-Center Kft. (1113 Budapest, Karolina út 63., adósz.:13827953-2-43) nyújt az adott képzés www.relocationacademy.hu weboldalon található leírásának megfelelően. A visszaigazolással létrejött szerződés teljesítését, azaz a számlában feltüntetett összeg határidőre történő megfizetését a számlában feltüntetett vevő vállalja, akkor is, ha a jelentkezést határidőn túl mondja le.

Lemondás:

A kiválasztott képzésre való jelentkezésedet legkésőbb a kiválasztott képzés időpontja előtt 3 héttel módosíthatod, a részvételedet törölheted az info@relocationacademy.hu címre küldött emaillel. A határidőn túli lemondást sajnos nem tudjuk figyelembe venni, az árat nem térítjük vissza. Viszont lehetőség van arra, hogy a befizetett díj ellenében a következő képzésen részt vegyél.

A képzés oktatóiról ITT tájékozódhat
Képzéssel kapcsolatos kérdéseit szeretettel várja a képzés vezetője e-mailben: info@relocationacademy.hu